Connect with us

Забава

Нова литиум-јонска батерија со помал ризик од пожар

Кинески истражувачи развија нов вид литиум-јонска батерија што значително ја намалува опасноста од прегревање и пожар.

Новиот пристап на научниците од Универзитетот на Хонгконг ја менува хемијата на батеријата, а не процесот на производство, така што иновацијата може брзо да се воведе во постојните производствени линии, а воедно да се одржат високи перформанси. Концептот, имено, го заменува стандардниот течен електролит во батеријата со мешавина од два растворувачи чувствителни на температура. Електролитот е целата хемиска супстанција во батеријата што им овозможува на јоните да течат меѓу катодата и анодата, а кај литиум-јонските батерии, електролитот обично содржи растворувач и литиумска сол. Растворувачот е течниот дел од електролитот што ја раствора литиумската сол и овозможува јонска спроводливост.

Според новото откритие на кинеските научници, на нормални температури, првиот растворувач ја одржува стабилноста и перформансите на батеријата, додека вториот реагира на прегревање и го спречува зголемувањето на температурата што инаку би можело да доведе до пожар. Истражувачите веќе преговараат со производителите на батерии, а комерцијалните производи со оваа технологија би можеле да се појават на пазарот за три до пет години.

Лабораториските тестови покажуваат дека батеријата со новиот електролит, кога се прободува со шајка, се загрева само за 3,5 Целзиусови степени, додека температурата кај стандардните батерии во ист случај се искачува на 555 степени, што е доволно за да го стопи металот.

Независни стручњаци го оценуваат истражувањето како иновативно и значајно, бидејќи ја подобрува безбедноста без да се изгубат перформансите, а трошоците за воведување на оваа технологија се само малку повисоки од стандардното производство.

Литиум-јонските батерии напојуваат повеќето модерни уреди како што се паметни телефони и лаптопи. Тестирањето за поголеми батерии, како оние за електрични автомобили, сè уште е во тек, но научниците се оптимисти.

Ad 2
Маркетинг
Маркетинг
Ad 3
Ad 4