Connect with us

Технологија

Ферари Ф80: Наследникот на ЛаФерари

Ферари официјално го претстави својот најнов хипер автомобил, Ф80. Иако компанијата е фокусирана и на попопуларни модели како што се Амалфи и очекуваниот електричен џип, Ф80 е екслузивен модел, ограничен на само 799 единици, и сите се веќе продадени. 

Ова е врвниот модел на Ферари, автомобил што се појавува еднаш на секои десет години. Тој го поставува тонот за идните модели. По ЛаФерари и Енцо пред него, очекувањата за Ф80 се многу високи. 

Ф80 користи напредна технологија од горе до долу. Еден од клучните системи е активното потпирање, кое работи со аеродинамичните делови на автомобилот за да го одржува стабилен во секое време. Автомобилот има неколку аеродинамички карактеристики, како што се активен заден спојлер што се поместува до 200 mm и заден дифузер што е три пати поголем од оној на ЛаФерари.

Овие делови му помагаат на Ф80 да остане стабилено на патот, генерирајќи 1.050 кг даунфорс при 250 км/ч – повеќе од многу автомобили само за патека. Суспензијата постојано се прилагодува за да ја одржи висината на возењето стабилна. Ова му помага на аеро-системот да остане ефикасен дури и при силно сопирање или брзо свртување.

Ладењето е уште еден голем фокус. Ф80 мора да се справи со многу топлина, особено за време на возење со високи перформанси. Користи три радијатори за висока температура и тунели за проток на воздух низ шасијата за да ги лади сопирачките подобро од ЛаФерари, сето тоа без да се наруши аеродинамиката.

Под каросеријата, Ф80 комбинира технологија од неколку модели на Ферари. Има 3,0-литарски В6 мотор со два електрични турбополначи и три електрични мотори – два на предната оска и еден под моторот. За разлика од СФ90, нема плуг-ин систем, ниту чисто електричен режим.

Само моторот произведува 888 коњски сили, додека вкупната системска моќност е 1.183 коњски сили и околу 800 lb-ft вртежен момент. Од 0 до 100 km/h забрзува за само 2,15 секунди, а достигнува 200 km/h за само 5,75 секунди.

Ferrari го тестираше во Мисано, патека што се користи за трки во Мото ГП и ГТ3. F80 е околу пет секунди побрз на тест-патеката на Ferrari во Фиорано од LaFerrari и речиси исто толку брз како автомобилот 296 Challenge подготвен за трка.

Сопирачките се моќни, а автомобилот останува рамномерен во кривини. Забрзувањето е моментално благодарение на комбинацијата од електрични мотори и турбополнење. Однадвор е прилично тивок поради строгите правила за бучава.

И покрај перформансите на патеката, Ф80 е изненадувачки удобен на патот. Активната суспензија ги измазнува нерамнините и го одржува автомобилот стабилен, дури и на груби површини. Контролите се лесни за употреба, сопирачките се чувствуваат силно, гасот реагира брзо, а управувањето е прецизно.